שכפול מפתחות לרכב בבאר שבע

אם אתם זקוקים לשכפול מפתחות בבאר שבע  או שאבד לכם המפתח היחיד לרכב, הגעתם למקום הנכון. ידוע שבאר שבע היא עיר בעייתית בכל מה שקשור לגניבות, בעיקר גניבת רכב ומפתחות רכב. לפי נתוני חברות הביטוח, בשנים האחרונות עלו מספר המקרים של גניבת מפתחות רכב בעיר בעשרות אחוזים. 

בשנות ה90 גניבת רכבים היוותה בעיה רצינית למשטרה, לחברות הביטוח ולבעלי הרכבים. גנבים יכלו לגנוב רכבים תוך דקות ספורות. לכן, רעיון חדש הושם, מפתחות המכילים רכיב בשם שבב אימובילייזר (טרנספונדר).

על מנת להניע את הרכב תצטרכו שבב מקודד שנמצא בתוך המפתח.

על כל שבב כזה מוטבע קוד ייחודי שמזוהה על ידי מחשב הרכב בעזרת אנטנה שנמצאת מסביב לסוויץ.

כיום המפתחות מורכבים משלושה חלקים נפרדים שעובדים יחד:

1: הלהב הרגיל והקלאסי שכולנו מכירים, להב זה מכיל צורה ייחודית למנגנון שנמצא ברכבכם ובכך מהווה מנגנון הגנה ראשוני.

2: השבב שנמצא במפתח ומאפשר לרכבכם להניע באמצעות התאמת הקוד הפנימי ולקוד ברכב.

3: מערכת נעילה מרכזית הנקראת בי.סי.אמ (בודי קונטרול מודול) וזו משתנה ע"י יצרניות הרכב.

לנו היכולות והציוד לשכפל את המפתח הדרוש. שנת הייצור, הדגם והיצרן של מכוניתכם יקבעו את סוג המפתח הנדרש, לכן רצוי שתמסרו לנו את הפרטים הרלוונטיים.

גם במקרה שמפתח הרכב שלכם נגנב אין לכם מה לחשוש. אנחנו מסוגלים לשחזר מפתחות של כל סוגי הרכב הקיימים בשוק ומשתמשים בחומרי גלם מהאיכותיים ביותר.

היתרון המרכזי בהזמנת מנעולן רכב במקרה של אובדן או גניבת מפתח היא הניידות שלו. אנחנו מגיעים עד לרכב הלקוח בכל אזור הדרום ומבצעים את פעולת שחזור המפתח במקום ובמהירות. ברוב הרכבים עבודת שחזור המפתח לא תארך יותר משעה ואתם תוכלו לחזור לכביש באותו היום, בניגוד לסוכנויות הרכב בהן תצטרכו לגרור את הרכב למוסך ולהמתין מספר ימים ואף שבועות כדי לקבל מפתח חדש לרכבכם.

 

מחיקת המפתח שנגנב ממחשב הרכב

במקרה ומפתח הרכב שלכם נגנב או אבד ויש לכם חשש שמישהו אחר יכול להשתמש בו אין לכם ממה לחשוש. אנחנו מסוגלים למחוק את המפתחות הישנים שאבדו ממחשב הרכב כך שאדם אחר לא יוכל להשתמש בהם. אנחנו מבטלים גם את היכולת שלו לפתוח את הרכב בעזרת השלט הרחוק וגם את היכולת להתניע את הרכב. בנוסף ולפי דרישת הלקוח או הביטוח, במקרים מסויימים אנחנו גם מבצעים שינוי קומבינציה או החלפה של מנעול הדלת והסוויץ' ברכב. כך שהגנב לא יוכל להשתמש במפתח הפיזי כדי לסובב ולפתוח את המנעולים ברכב.

 

איבדתם מפתח לרכב? הרכב ננעל עם המפתחות בפנים? או שאתם זקוקים למפתח נוסף? הגעתם למקום הנכון!

אנו מתמחים בשכפול מפתחות ושחזור מפתחות מכל הסוגים, כולל רכבי יוקרה.

כמו כן אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות לרכב כמו תיקון מנעולי דלת וסוויצ'ים, טיפול במערכות הנעילה החשמלית ברכב, וכל זה במחירים שנוחים לכל כיס.

 

אנחנו זמינים ומוכנים להגיע אליכם בכל שעה ולכל בעיה שתהיה. כמנעולנים, משכפלים ומשחזרי מפתחות מובילים בתעשיה אנחנו מציעים מגוון רחב של שירותים.

אנחנו נוכל לסייע עם רוב סוגי הרכבים והדגמים השונים. למפתחות שלנו איכות גבוה ומוצרינו איכותיים במיוחד.

אנחנו מציעים שירות מהיר, אמין ובמחירים תחרותיים.

צור קשר עכשיו ואנחנו נגיע אליך.

מחפש שכפול מפתחות בבאר שבע או שחזור מפתחות לרכב? אנחנו נגיע עד אלייך! צור קשר עכשיו 0504400994

 

מנעולני רכב לא רק פותחים רכבים נעולים, הם גם יכולים ליצור מפתחות חדשים, לחלץ מפתחות שבורים ממנעולים, ואפילו יכולים להחליף את המנעולים בדלתות המכונית שלכם וגם מערכות הצתה שלמות (סוויצ'ים).

בענף שהפך יותר ויותר מורכב עם השנים עקב ההתקדמות הטכנולוגית בייצור מכוניות ומערכות אבטחה, מנעולני רכב מחזיקים במונופול על כל מה שקשור למפתחות רכב ואבטחת רכב. ועכשיו נדון במה שמנעולן רכב יכול לעשות, וכמה מהשירותים המיוחדים שהוא מציע.

 

 

מה עושה מנעולן רכב?

בעוד שמנעולנים למגורים מייצרים מפתחות ופותחים דלתות בבית, ומנעולנים מסחריים עושים את אותו הדבר עבור משרדים ומבני תעשייה, מנעולני רכב מתמחים בעיקר בפתיחת רכבים ובהחלפת מפתחות לרכב.

חלק ממנעולני הרכב מציעים גם שירותים בחנות, כאשר תרצו לשכפל מפתח לרכב או לתקן בעיה קשורה (שהיא יקרה הרבה יותר בסוכנות), בנוסף לשירותים ניידים. שירותים ניידים הם המקום שבו טמונה ההתמחות העיקרית של מנעולני רכב – שם הם מציעים עזרה לאלה שנתקעו בחניון של הביג בחצות או נעולים בתחנת דלק באמצע המדבר.

אנו מציעים שכפול מפתחות בבאר שבע ובכל אזור הדרום ומגיעים עד הלקוח לביצוע השכפול.

 

3 דברים שמנעולן רכב יכול לעשות

השירות העיקרי שמנעולני רכב מציעים הוא פריצת רכב. הם יכולים גם לחלץ מפתחות שבורים, לשכפל או להחליף מפתחות, ובמצבים מסוימים – הם יכולים למעשה להחליף מנעולים שלמים וסוויצ'ים. בואו נתחיל עם פריצת רכב.

 

פריצת רכב

איך מנעולן רכב פותח את הרכב שלכם ללא מפתח? ישנן מספר אסטרטגיות שבהן משתמש מנעולן רכב לפריצת רכבים, כולן משתנות בהתאם לסוג הרכב ואיזה סוג מערכת נעילה יש לרכב.

האסטרטגיה הנפוצה ביותר היא פתיחה בעזרת מוט ברזל. המנעולן לוקח כרית מיוחדת ומכניס אותה ברווח שבין החלק העליון של הדלת לרכב. לאחר מכן הוא מנפח את הכרית שבעצם מרחיבה את הרווח עד שנוצר מספיק כדי להכניס מוט מיוחד או חוט עם לולאה. לאחר מכן המנעולן ינווט את המוט או החוט לכפתור הנעילה המרכזית או לידית הפתיחה ובכך ישחרר את נעילת הרכב. שיטה זו לא מומלצת כיוון שהיא עלולה לגרום לנזק למבנה הרכב ולצבע.

האסטרטגיה השניה והמקצועית יותר היא פתיחת הרכב ע"י "דגדוג" של מנעול הדלת ברכב בעזרת כלי מיוחד. הכלי מוכנס לתוך המנעול ובעזרת ידית מיוחדת מוריד ומעלה את הפינים במנעול עד שהם מתיישרים בקו אחד ואפשר לסובב את המנעול. שיטה זו היא המהירה ביותר ולא גורמת נזק לרכב.

מנעולן רכב

 
חילוץ מפתחות שבורים

מפתחות רכב יכולים להישבר עקב בלאי טבעי או שימוש בכח.  למרות שבדרך כלל זו לא אשמתכם כאשר מפתח נשבר במנעול, זה יכול להיות מאוד קשה להסירו וזה מובן. 

כאשר מפתח נשבר בדלת או בסוויץ', חלק ממנו חשוף כך שניתן לשלוף אותו. מנעולני רכב משתמשים בערכת כלי חילוץ מפתחות כדי לתפוס ולהסיר את המפתח השבור.

אחד מהכלים בערכה הוא חוט ברזל מחוספס בצורה כזו שיוכל למשוך את המפתח החוצה. כלי נוסף הוא פינצטה מיוחדת שמשמשת להוצאת המפתח ברגע שהוא הגיע לקצה המנעול.

אם המפתח נשבר בסוויץ, לא מומלץ לנסות לחלץ אותו בעצמכם. אם משהו משתבש בתהליך החילוץ, זה יכול לגרום נזק לרכב ובעקבות כך לעלות הרבה יותר מאשר חילוץ מפתח.

 

שכפול או החלפת מפתחות

ישנם שני סוגים של מפתחות לרכב איתם עובדים מנעולני רכב. הסוג הראשון הוא המפתח הפשוט שלא מחובר אליו שום רכיב אלקטרוני. אלה די פשוטים לשכפול ואינם שונים כל כך משכפול מפתח בית.

השכפול הופך להיות קצת יותר מסובך כשמדובר במפתח עם רכיבים אלקטרונים. רבים מהמפתחות הללו הם גם מפתחות משדרים – כלומר יש להם שבב שמתוכנת באופן ייחודי לאותו רכב.

בלי שהאנטנה בסוויץ' תקרא את הקוד שתוכנת בשבב, הרכב לא יתניע. אתם יכולים לבקש ממנעולן רכב לשכפל רק את חלק המפתח בלי השלט, אך לא בכל הדגמים ניתן לשכפל רק את השלט לחוד.

אם אתם צריכים שכפול מפתחות בבאר שבע אל תהססו להתקשר או לשלוח הודעה.

 

האם מנעולן רכב יכול לקודד מפתח לרכב?

למנעולני רכב מיומנים יש כעת את היכולת לתכנת מחדש מפתח עם שבב – או ליצור מפתח שבב חדש לגמרי – כך שתוכלו להיכנס לרכב שלכם או כדי שיהיה לכם מפתח נוסף.

גם סוכנויות רכב עושות זאת, אבל מחיר שכפול מפתח שבב בסוכנות יכול להגיע פי 2 ואפילו יותר. מנעולני רכב הם בדרך כלל הרבה יותר זולים מהסוכנות וגם מבצעים את השכפול או השחזור באותו יום ובמהירות.

כיום, הולך וגדל מספר המפתחות משולבי שלט בעלי טכנולוגיה שלא מאפשרת לרכב להינעל כשהמפתח בפנים. אבל, בלי קשר לזה שהופך את החיים לקצת יותר קלים, עדיין טוב לשכפל מפתח נוסף – מי יודע מה יכול לקרות למפתח הרכב היחיד שלכם?

 

האם מנעולן רכב יכול לתקן סוויץ' לרכב?

מנעולני רכב יכולים בהחלט לתקן ולהחליף סוויצ'ים לרכב. בדרך כלל, אם יש בעיה בסוויץ', זה הצילינדר שמכניסים אליו את המפתח. פעמים אחרות, עם בעיות מורכבות יותר, המנעולן מסוגל לבצע החלפת מנגנון הצתה שלם – סוויץ', חיווט והכל.

חשוב לציין כי מנעולן הרכב לא תמיד יוכל לעשות זאת כשהוא מגיע לרכב שלכם. הסוויצ'ים לרכב הם ספציפים למותג ולדגם, כך שייתכן שהוא יצטרך להזמין חלקים ולהשלים זאת במועד מאוחר יותר. אבל, אמורה להיות לו מספיק מומחיות כדי לבצע תיקון זמני שתוכלו לפחות להגיע הביתה.

האם מנעולן רכב יכול לתקן מנעולים בדלתות רכב?
מנעולנים מסוגלים להחליף מנעולי דלתות ותאי מטען. לפעמים מנעולים פשוט נשחקים, ואם מתעוררות בעיות במנעול, האפשרות לקבל תחליף למנעול בדלת הרכב יכולה להיות מאוד מועילה.

 

החלפת סוויץ' לרכב

 

 

האם כדאי להיות מנעולן רכב?

האם קשה ללמוד מנעולנות רכב? בין אם אתם מעוניינים להפוך לכאלה בעצמכם, או סתם רוצים לחסוך קצת כסף בפעם הבאה שאתם או חבר נתקעים בלי מפתח או בבעיה אחרת, מנעולנות רכב היא לא כל כך קשה ללמוד, בתנאי שיש לכם גישה למשאבים הנכונים.

ישנם משאבים מקוונים רבים והדרכות בתשלום שתוכלו להשתמש בהם כדי ללמוד מנעולנות רכב. עם השירותים המתקדמים יותר כמו תכנות מחדש של רכב ללא מפתח, זה כמובן כרוך בהכשרה מיוחדת יותר שייקח יותר זמן להיות מוכשרים בה מאשר שכפול מפתח בסיסי.

תצטרכו גם את הכלים הנכונים: כמו מחשבי קידוד, ערכת חילוץ מפתחות, מלאי מפתחות ושלטים, מכונות חיתוך וכדומה.

אם אתם רוצים להפוך למנעולני רכב רשמיים, חברות מנעולנות יספקו את כל ההכשרה והכלים הדרושים כדי שתוכלו להתחיל לטפל ברכבים ובעיות נעילה במהירות וביעילות.

 

עוד שאלות נפוצות בנושא

 
יש לי כפתור הנעה ברכב, אתם יכולים לשכפל או לשחזר לי את המפתח?

כן, נוכל לשכפל או לשחזר את כל סוגי המפתחות.

 
כמה זמן לוקח להכין מפתח חלופי?

ברוב המקרים הזמן הצפוי הינו כ20 דקות לאחר ההגעה אל הלקוח. בדיוק הזמן המתאים לשתיית קפה.

 
אני הנהג היחיד, אני באמת צריך מפתח חלופי?

למרות שאתה הנהג היחיד, מפתח חלופי הוא חשוב מאוד. במידה ואיבדת את המפתח היחיד שבבעלותך, אתה עלול לבזבז זמן רב בחיפושים אחריו ולשלם מחיר גבוה יותר בהזמנת חילוץ או שחזור המפתח. שכפול מפתח מקורי שברשותך הוא קל יותר וזול יותר.

 
מה צריך להכין איתי כשמשכפלים לי את המפתח?

אם ניתן אז יש להכין את המפתח המקורי שברשותכם. כדאי לדעת לומר את שם יצרן הרכב, הדגם ושנת הייצור. פרטים אלו יקצרו את התהליך של שכפול מפתחות ויאפשרו לכם לחזור לשגרה בזמן מהיר יותר.

 
מה אם איבדתי את המפתח?

השארו רגועים והתקשרו למספר 0504400994 ואנחנו נגיע עד אליכם עם הציוד המתאים בזמן הקצר ביותר שנוכל ונבצע שחזור מפתח לרכב.

 

איך אנחנו יכולים לעזור אם אתם זקוקים לעזרה?

אם אתם זקוקים לסיוע הטוב ביותר בצד הדרך ומחפשים מנעולן רכב אמין לשכפול מפתחות בבאר שבע והסביבה, אנחנו מציעים לשמור את פרטי הקשר שלנו. ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות מספר הטלפון 0504400994, בפייסבוק ובאינסטגרם. כמו כן ניתן להשאיר הודעה באתר וגם לקבל הצעת מחיר.     

אנחנו מנעולני רכב מוסמכים והעסק שלנו מאושר ע"י משטרת ישראל, כך שאין לכם מה לדאוג בכל הנוגע בהזמנת מנעולן רכב גם בשעות הקטנות של הלילה

השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

  • שכפול מפתחות בבאר שבע בזמינות מיידית 24/7.
  • הנחה לתושבי באר שבע והסביבה על שכפול מפתחות.
  • אחריות שנה על כל המפתחות והשלטים.
  • שימוש בחומרי גלם איכותיים.
 
שכפול מפתחות באר שבע

תמונות שכפול מפתחות בבאר שבע

מאמרים בנושא שכפול מפתחות ועוד

דילוג לתוכן