אבד מפתח לרכב

אובדן מפתח לרכב או שבירת מפתח הרכב שלכם הם בהחלט מצבים לא נעימים. קורה שדעתכם מוסחת עם המון דברים שאתם שוכחים היכן השארתם את המפתחות ואינכם יכולים למצוא אותם. מצב זה יכול לגרום לכם להרבה כאב ראש ודאגה. התשובה הטובה ביותר לבעיה זו היא להזמין מנעולן רכב מקצועי שישכפל לכם מפתח חלופי לרכב.

 

מה לעשות במקרה של אובדן מפתח לרכב

בהנחה שאיבדתם את כל המפתחות שברשותכם, הדבר האחרון שאתם צריכים לעשות הוא להגזים בתגובה. פעולת שחזור המפתח לאחר שאבד מפתח הרכב מתבצעת מהר ובאותו היום. נכון לעכשיו, שכפול מפתח רכב חלופי עשוי לחסוך לכם המון כסף. אחת האפשרויות שעומדות בפניכם היא ללכת למנעולן שכונתי. עוד אפשרות, פשוט להזמין מנעולן רכב נייד. בצעו מחקר תחילה כדי להבטיח שהם בעלי ידע ויכולת לטפל בכל מה שקשור במנעולנות רכב. מצאו עסק המציע שירות שכפול מפתחות. ביצוע המחקר הזה ישתלם לכם כי כך תוכלו למצוא מנעולן רכב מקצועי ואמין שתוכלו לסמוך עליו. בנוסף לכך אתם תחכסו גם המון כסף.

 

הבנה של סוגי המפתחות לרכב

בתור בעלי רכב, אתם צריכים להבין שהדגם וסוג הרכב ישפיעו על העלות של שכפול המפתח. אז תחילה עליכם לקבוע באיזה סוג מפתחות אתם משתמשים כדי להתניע את הרכב שלכם. ישנם מפתחות עם צ'יפ, מפתחות אבטחה גבוהה או מפתחות עם חיתוך לייזר. אם אין לכם מושג, אתם יכולים לבקש מהמנעולן רכב שלכם להסתכל על תמונה של המפתח. קיימים מספר רכבים חדשים שמבנה המפתח שלהם מורכב ומסובך יותר לשכפול. בהשוואה לסוכנות הרכב, שכפול מפתח אצל מנעולן רכב היא הרבה יותר זולה. בסוכנות מבקשים לעתים קרובות פי שניים עבור מפתח רכב חלופי מאשר מנעולן רכב. 

 

שכפול מפתח רזרבי

כל בעל רכב יהיה זקוק לשירותיו של מנעולן רכב לפחות פעם אחת בחייו. הדרך האידיאלית להימנע מפנאניקה כשמאבדים או שוברים את המפתח היא להתכונן. שכפלו את המפתחות שלכם מראש ושמרו אותם במקום שאתם יכולים למצוא אותם מיד. לחילופין, תוכלו לשמור את מספר הטלפון של מנעולן למקרה שתצטרכו את שירותיו.

אם אתם מחפשים איפה לשכפל מפתח לרכב, יש כמה מקומות שתוכלו למצוא. קיימים עסקים וארגונים רבים שיש להם מומחיות מסוימת בשכפול סוגים שונים של מפתחות. כמו כן, ניתן להשתמש בהם כמעט בכל רכב.

רכבים חדשים רבים כיום משתמשים במפתחות משדרים כדי לפתוח ולנעול את הדלתות, כמו גם למטרות ושימושים אחרים. מנעולני רכב יכולים לבוא ולפתוח את הרכב שלכם וכן לבצע שכפול מפתח שאתם עשויים להזדקק לו.

לרוב, יש דברים שצריך לעשות כדי לאשר שהמפתח יעבוד בצורה מדויקת. ראשית, יש ליצור את המפתח ולחתוך אותו למפתח הראשון. לאחר מכן, בשלב זה, יש לקודד את השלט כך שיתאים לתדר של הרכב שלכם, כך שהוא יוכל לפתוח ולאחר מכן לנעול את הדלתות ולפתוח את תא המטען.

 

שחזור מפתח לאחר אובדן

אתם יכולים לשחזר מפתחות בעצמכם, או אולי תצטרכו מנעולן רכב שיעשה זאת עבורכם. נקודות מבט שליליות וחיוביות קיימות עבור שתי האפשרויות האלו. כאשר אתם מקודדים אותם בעצמכם, לעתים קרובות נדרשת מיומנות כדי לעשות הכל נכון, אבל זה גם יכול לחסוך לכם כסף. ללכת למנעולן רכב ולבקש ממנו לבצע את העבודה בשבילכם יהיה פשוט יותר, אבל זה גם יעלה יותר.

השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

תמונות מנעולן רכב בבאר שבע

מאמרים בנושא מנעולן רכב בבאר שבע ועוד

דילוג לתוכן